Facebook Reklam Yöneticisinde Raporlama ve Özel Metrikleri Başlattı | Furkan Talay
Spotify’da Podcast Kanalımı Takip Edin :)
YUKARI

Facebook Reklam Yöneticisinde Raporlama ve Özel Metrikleri Başlattı

Facebook bu hafta, Reklam Yöneticisi’ne çapraz hesap raporlama ve özel ölçümler de dahil olmak üzere bazı yeni performans ölçüm seçenekleri ekledi.

 

Artık çapraz hesap raporlamasında birden fazla Facebook reklam hesabını yönetirken, reklam çıkartma panosunda, reklam çıkartma zorunluluğunun aksine, daha net bir genel reklam performansı elde edebileceksiniz.

 

 

 

Facebook tarafından yapılan açıklama şöyle:

 

” Hesaplar arası raporlama sayesinde, birden fazla reklam hesabında erişim, gösterimler ve dönüşümler gibi metrikleri görebileceksiniz. Bu raporlama yüzeyi, işletmenizle ilgili net ve kısa bir rapor için tek adresli bir mağaza olarak hizmet ediyor ‘ performans ve daha önce elle raporlar oluşturmak için harcanan zamandan tasarruf etmenizi sağlar. “Yukarıdaki ekran görüntüsünde de görebileceğiniz gibi, yönettiğiniz hesapların her biri için belirli performans ölçümlerini ölçmeyi ve karşılaştırmayı kolaylaştıracak ve reklam yönetimi sürecini daha da kolaylaştıracak bir araç

 

Facebook ayrıca, reklamverenlerin hedefleriyle en alakalı metrik formülleri oluşturmalarını ve ardından devam eden takip için kaydetmelerini sağlayacak yeni bir özel ölçüm seçeneği de sunuyor.

Yorum Yaz

WhatsApp Bana WhatsApp'tan Yazın :)